Voorwaarden
We verwachten van elke klant dat hij/zij steeds correcte informatie geeft bij het boeken van de rit (aantal passagiers, uur van landing, etc.). We verwachten dat elke boeking steeds tijdig gedaan wordt, zodat wij kunnen voldoen aan uw verwachtingen
Ophalen in de luchthaven
Belangrijk:
- Vergeet na landing uw GSM toestel niet terug aan te zetten.
- De chauffeur zal de klant 30 min na landing opbellen.
Zaventem (Brussels Airport):
De chauffeur wacht u binnen op aan de 'JAVA' koffiebar. Deze bevindt zich in de aankomsthal rechts! U kan ons herkennen aan ons bordje met logo. Wij houden uw vlucht in de gaten om op die manier tijdig in de luchthaven te zijn.
Ter info: wij parkeren steeds op parking 15.
Charleroi:
De chauffeur wacht u buiten aan de aankomsthal op bij uitgang 4 (aan de frituur -> ‘Frit a Papa’) met een bordje met ons logo.
Eindhoven:
Wij halen u op aan de 'Kiss en Ride' zone (op de parking). Deze staat duidelijk aangegeven in de luchthaven.
Schiphol:
In deze grote luchthaven halen we u op binnen in de aankomsthal. Wij houden voor u in de gaten aan welke aankomstgate u arriveert. Nadien gaan we samen naar de parking. Ter info: wij parkeren steeds op parking 1
Luik + Antwerpen
We wachten u buiten op aan de aankomstdeur.
Vertragingen/Vlucht gemist
Voor onze klanten die terug keren houden wij uw vlucht in de gaten. Op die manier kunnen wij bij vervroeging of vertraging op het juiste moment naar de luchthaven vertrekken. Indien uw vlucht vertraging heeft, of er vertraging is bij de bagage of douane, vragen we u om dit steeds telefonisch te laten weten op het nr +32 (0) 490 56 56 09! (Berichten/Whatsapp/Messenger worden onderweg niet gelezen door onze chauffeur!)
Bij vertraging krijgen vertrekkende klanten altijd voorrang.
Indien u uw vlucht gemist heeft, verwachten we dat u ons hiervan onmiddellijk in kennis stelt. De chauffeur blijft maximaal 45 minuten na landing van uw vlucht wachten in de luchthaven. Wanneer u niets laat weten over een vertraging of over het missen van vlucht, wordt de volledige rit in rekening gebracht.
Gelieve ons bij vertraging of last minute onvoorziene omstandigheden ons steeds telefonisch te contacteren. Via deze weg kunnen we het snelst ingrijpen om u de beste service te bieden.
Te vroeg geland
Het kan zijn dat uw vlucht vroeger geland is dan voorzien. In dat geval kan het zijn dat u even moet wachten op de chauffeur op de afgesproken plaats.
De chauffeur is in principe steeds maximaal 40 minuten na de landingstijd aanwezig op de luchthaven. Indien de chauffeur te laat is, zal hij de klant telefonisch op de hoogte brengen.
Let op: De firma en zijn chauffeurs zijn niet verantwoordelijk voor laattijdig arriveren door panne, file, of extreme weersomstandigheden/ stakingen/ uur wijzigingen van landing.
Rit annuleren
Bij het annuleren van ritten rekenen we een annulatiekostprijs aan, deze prijs verschilt naargelang hoelang op voorhand de rit geannuleerd wordt. Momenteel gelden de volgende tarieven:
- Meer dan 48u op voorhand annuleren: € 0,00 annulatiekost
- Tussen 48u en 24u op voorhand annuleren: de annulatiekost bedraagt 50% van de prijs van de geplande rit.
- Minder dan 24u op voorhand annuleren: de volledige rit wordt aangerekend.
Betaling
Daar wij steeds op AFSPRAAK werken en vaste prijzen hanteren heeft u de kans om op voorhand te betalen. Dit kan op ons Rek Nr; en is steeds makkelijk en u hoeft zich op de moment zelf geen zorgen meer te maken, u kan echter ook betalen op de dag van de rit zelf via Bancontact, Visa of Contant.
Indien u last minute of tijdens de rit een ritwijziging aanvraagt of extra stop(s) vraagt dan zal dit uiteraard tegen meerprijs zijn en zal de oorspronkelijke prijs wijzigen!
Let op: Al onze heen-&-terug ritten dienen volledig betaald te worden bij de heenreis!
Het is ook mogelijk om een factuur van uw rit(ten) te verkrijgen. Dit dient steeds bij de boeking aangevraagd te worden. Na de rit(ten) ontvangt u deze per mail.
Bagage & dieren
Bij een standaardrit mag elke passagier 1 koffer en 1 stuk handbagage meenemen. Indien u meer bagage per passagier meeneemt, gelieve dit bij de boeking van uw rit te vermelden.
Indien u dieren meeneemt, gelieve dit steeds bij uw reservatie te vermelden.
Privaat/Standaard vervoer
Standaard vervoer: De mogelijkheid bestaat dat er nog andere mensen opgehaald/ afgezet worden.
Privaat vervoer: Dit zal een meerkost hebben, namelijk 30€/rit
Dit dient telkens bij de reservatie vermeld te worden.
Veiligheid
Het is verplicht om tijdens de rit een gordel te dragen. Indien de reiziger zich hier niet aan houdt zonder rechtmatige reden, heeft de chauffeur de machtiging om u toegang tot het voertuig te ontzeggen.
U dient zich ten alle tijde te houden aan de algemeen veiligheidsregels in het verkeer. U kan de algemene regels vinden via onderstaande link:
https://www.belgium.be/nl/mobiliteit/verkeersveiligheid/veiligheid/veiligheid_in_de_wagen
Drank aan boord
Flesjes plat water zijn voorzien & gratis.
Tegen een meerprijs is er de mogelijkheid om cava of champagne te reserveren. Deze reservatie moet u reeds doorgeven bij het boeken van de rit bij: “extra opmerkingen”!
Het is ook mogelijk om je eigen fles bubbels mee te brengen en te nuttigen, hier dient u stopgeld (10€) te betalen.
Extra passagiers/tussenstops
Extra tussenstops en/of passagiers bij het vervoer moeten tijdens de reservatie meegedeeld worden. Per extra tussenstop die niet meegedeeld werden tijdens de reservatie wordt er een kost aangerekend (10€/stop). Dit bedrag kan oplopen naargelang hoe veel de extra tussenstop afwijkt van het originele traject.
Per extra onvoorziene passagier wordt er een extra kost aangerekend die 50% van de volledige ritprijs bedraagt.
Beschadiging aan het voertuig
Bij het beschadigen of bevuilen van het voertuig dient er onmiddellijk een forfaitaire kost betaald te worden van €250 aan de chauffeur. Dit bedrag kan nog oplopen naargelang de ernst van de beschadiging of bevuiling en de bijhorende reparatie-/opkuiskosten. Deze reparatie-/opkuiskosten worden nadien steeds integraal doorgerekend naar de klant.